1. Склади свій T-shaped профіль.а) оціни свої навички. Чи є тобі куди рости як фахівцю?б) чи це набір успішної людини сьогодні? А через три роки? 2. Склади SWOT матрицю.а) які комбінації ти вважаєш ключовими? 3. Актуалізуй своє резюме - розширену версію. 4. Дай відповідь сама собі, чи ти розумієш що далі?
ДЗ до модуля 2. Лекція 3.
Кейс перший.Була у мене в команді людина, весела, активна, ідейна. І так сталося, що ми потоваришували. Але більшість наших зустрічей поза офісом, була на тому, що та людина на щось особисте жалілася, а я надихала її на зміни, на якийсь перший крок тощо. І почався в мене занадто зайнятий період і поринула в роботу на 250%. І перестала надихати і підштовхувати ту людину, і як результат, вона здулася і почала поводитись, наче як та ображена дитина. Їй вже було все не цікаво. Було декілька розмов як керівник-підлеглий, але все ж таки, через деякий час мені довелося звільнити ту людину. На що вона образилася ще більше. Кейс другий.Мені конче потрібен був фахівець одного напрямку в команду і я дуже раділа коли я таки його знайшла. Перші місяці ми працювали душа в душу. А потім трапилося дивне. Фахівець почав робити помилки. Майже кожну задачу мені доводилося перевіряти і майже по пунктах розписувати, що треба виправити. Були розмови, фідбеки і мені обіцяли бути уважнішим. Потім вже мої нерви не витримали і я на пряму поговорила з фахівцем, що я так далі не можу все перевіряти і я дуже хочу, щоб фахівець взяв на себе відповідальність за свою роботу, бо виходить, що я працюю за двох. На що фахівець мені честно відповів, що він ненавидить відповідальність і всіляко її уникає. І тоді все стало на свої місця, я зрозуміла, що на етапі онбоардінгу все виходило, бо я новому фахівцю розписувала завдання дуже детально і він їх виконував ідеально. А далі, коли вже фахівець адаптувався і я почала вже ставити завдання із серії подумай, придумай, запропонуй, то я отримала ось такий дивний результат. Кейс третій.Я прийшла в нову команду і через деякий час розпочала серію інтервʼю з існуючою командою, типу що вам подобається, що б ви змінили і на десерт питання в лоб, які твої плани чи надовго ти в цій компанії. Один фахівець дав доволі розширені відповіді.● Типу у нас компи і ми привʼязані до робочого місця. Було б круто отримати ноути.● Ми робимо ось таку штуку і я вважаю, що це вже застаріло.● Ні, я не надовго з вами, я думаю, що хочу повернутися до сфери HR. Доволі швидко мені вдалося зробити все про що мені фахівець говорив. Закупили всім ноути, відмовилися від старого функціоналу. Я навіть запропонувала тому фахівцю допомогти мені з пошуком нових кадрів за додаткову оплату. Через деякий час мені потрібна була допомога і я поставила на того фахівця задачу і отримала опір. Фахівець почав скаржитися на мене іншим в своєму відділі. І мене керівник відділу фахівця, також мій підлеглий, попросив не дисбаласувати його команду і краще він сам все зробить. Я була здивована і ображена. Мені здавалося, що я зробила для цього фахівця все що він просив, а коли я попросила про допомогу, то на мене почали скаржитися. Добре, що я дізналася про скарги і опір в суботу, і ми зустрілися з тим фахівцем тільки через 2 дні. Тобто я встигла охолонути і увімкнути раціонального дорослого. Коли ж ми зустрілися в офісі, фахівець сам ініціював розмову і вибачився. Виявляється, він не знав як робити завдання і не зрозумів, що дедлайн не терміновий, а в той момент на нього навалилося багато роботи і взагалі він такого раніше не робив, тож просто злякався. Через деякий час фахівець звільнився сам.
По всім трьом кейсам запропонуйте рішення: 1. Що б по твоєму, я мала зробити, щоб уникнути конфлікту?2. Конфлікт, все ж таки стався, як би ти його вирішила?