1. Визначення термінів
В цьому положенні про конфіденційність терміни вживаються у наступному значенні:
1.1. Менеджерка – фізична особа – підприємець Бурлакова Олександра Євгенівна, зареєстрована і діюча відповідно до законодавства України.
1.2. Слухач – будь-яка дієздатна фізична особа, якій на момент укладення Угоди виповнилося 18 (вісімнадцять) років.
1.3. Послуги – послуги, що надаються Менеджеркою Слухачу.
1.4. Положення – це положення про конфіденційність з усіма змінами та доповненнями.
1.5. Угода – Угода користувача.
1.6. Реєстрація – створення облікового запису Слухача на Веб-сайті.
1.7. Обліковий запис – особиста сторінка Слухача на Веб-сайті за посиланням https://managerka.com.ua/members/login.
1.8. Веб-сайт – веб-сайт в мережі Internet за посиланням: https://managerka.com.ua.
1.9. Платіжна система – юридична особа, що здійснює обробку та виконання платежів за допомогою банківських карток та має відповідну ліцензії Національного Банку України на виконання таких дій.
1.10. Файли cookie – інформація у вигляді текстових або бінарних даних, отриманих від Веб-сайту на веб-сервері, яка зберігається в браузері, а потім відправляється на Веб-сайт, якщо його буде повторно відвідано Слухачем.
1.11. YouTube – відеохостинг YouTube в мережі Internet за посиланням: https://www.youtube.com.
1.12. Zoom – програма для відеотелефонії Zoom, доступна за посиланням: https://zoom.us.
1.13. Telegram – мессенджер (телекомунікаційна служба, для обміну, в тому числі, текстовими повідомленнями) Telegram, доступна за посиланням: https://telegram.org
2. Основні положення
2.1. Це Положення створене та викладене Менеджеркою на Веб-сайті та прийняте Слухачем відповідно до Угоди та регулює відносини, що виникають між Слухачем та Менеджеркою з приводу збору, обробки, зберігання та розповсюдження персональних даних Слухача.
2.2. Це Положення в його чинній редакції розміщується на Веб-сайті.
2.3. Здійснюючи Реєстрацію, Слухач підтверджує що він ознайомлений та повністю згодний з цим Положенням.
2.4. Менеджерка має право, а не обов'язок обробляти персональні дані Слухача. Це означає, що Менеджерка не обов'язково обробляє всі персональні дані Слухача, зазначені в цьому Положенні, або отримані нею під час надання Послуг.
2.5. Будь-які персональні дані, надані Слухачем (в тому числі ідентифікаційні дані третіх осіб) вважаються такими, що надані Слухачем в законний спосіб та з належним обсягом прав у Слухача для надання таких персональних даних, а сам Слухач вважається таким, що має всі законні права та підстави для надання таких персональних даних Менеджерці.
2.6. Менеджерка не зобов'язана перевіряти законність отримання Слухачем персональних даних, що надаються Слухачем та належний обсяг дієздатності Слухача для надання таких персональних даних.
3. Персональні дані, які може обробляти Менеджерка
3.1. Менеджерка може обробляти наступні персональні дані Слухача:
3.1.1. Ідентифікаційні дані Слухача, пов'язані з Реєстрацією:
- ім'я;- номер телефону;- адресу електронної пошти;- інформацію для входу в Обліковий запис;
3.1.2. Ідентифікаційні дані пристрою Слухача:
- Марку, модель та серійний номер пристрою;- IP-адресу та дані мобільної або інтернет мережі пристрою;- операційну систему та програмне забезпечення пристрою;- тип браузеру;- мовні налаштування пристрою;- унікальні та рекламні ідентифікатори пристрою.
3.1.3. Ідентифікаційні дані третіх осіб, надані Слухачем.
3.2. Менеджерка може здійснювати запис телефонної розмови, відеорозмови (відеоконференції) зі Слухачем (в тому числі через YouTube, Zoom, Обліковий запис), зберігати листування зі Слухачем через електронну пошту та/або Telegram.
4. Персональні дані, які не обробляє Менеджерка
4.1. Менеджерка не обробляє персональні дані Слухача, які не визначені в цьому Положенні, як ті персональні дані Слухача, які обробляє Менеджерка.
4.2. Менеджерка жодним чином і ні за яких обставин не обробляє дані, що мають пряме чи опосередковане відношення до банківських карток Слухача, в тому числі, але не виключно:
- Номеру банківської картки Слухача;- Строку дії банківської картки Слухача;- Банка-емітента банківської картки Слухача;- CVV або CVC коду банківської картки Слухача;- Будь-яких інших даних щодо банківської картки Слухача.
4.3. Дані, що мають пряме чи опосередковане відношення до банківських карток Слухача, можуть оброблятися Платіжною системою на умовах такої Платіжної системи.
5. Мета обробки та підстави для розкриття персональних даних
5.1. Менеджерка обробляє персональні дані Слухача виключно з метою надання Послуг Слухачу. Обробка персональних даних Слухача необхідна для того, щоб Менеджерка могла здійснити ідентифікацію Слухача.
5.2. З цією метою, Менеджерка може обробляти персональні дані Слухача для:
- Забезпечення взаємодії та комунікації між Слухачем та Менеджеркою;- Забезпечення можливості ідентифікації Слухача;- Аналізу попиту;- Надсилання Слухачу маркетингових повідомлень (виключно за згодою останнього);- Підвищення рівня безпеки захисту персональних даних;- Виправлення програмних помилок та вдосконалення роботи Веб-сайту;- В усіх інших випадках, необхідних для надання Послуг Слухачу.
5.3. Менеджерка може розкривати персональні дані Слухача третім особам (наприклад, запрошеному сторонньому спікеру) виключно в обсягах, необхідних для отримання Слухачем Послуг.
5.4. Менеджерка може розкривати персональні дані Слухача без його згоди:
- На запит правоохоронних органів;- На запит органів судової влади;- В інших випадках, визначених законодавством України.
6. Підстави обробки персональних даних
6.1. Менеджерка обробляє персональні дані Слухача відповідно до мети їх обробки та на підставі згоди Слухача на таку обробку, яка надається Слухачем відповідно до цього Положення та Угоди.
6.2. Менеджерка може обробляти персональні дані Слухача на інших законних підставах.
7. Зберігання персональних даних
7.1. Менеджерка зберігає персональні дані Слухача протягом строку дійсності Облікового запису Слухача, але не більше 3 (трьох) років.
7.2. У випадку наявності будь-якого спору чи претензії між Слухачем, з одного боку, та Менеджеркою, з іншого боку; між Слухачем чи Менеджеркою, з одного боку, та будь-якою третьою особою, що прямо чи побічно пов'язана з Послугами, з іншого боку, – персональні дані Слухача будуть зберігатися Менеджеркою до моменту вирішення такого спору чи претензії.
7.3. Персональні дані, необхідні для бухгалтерських, юридичних, або будь-яких інших цілей, визначених на власний розсуд Менеджеркою можуть зберігатися Менеджеркою протягом 10 (десяти) років.
7.4. Менеджерка, за потреби, має право зберігати персональні дані Слухача (повністю або частково) після видалення Облікового запису Слухача.
7.5. Доступ до персональних даних Слухача, крім Менеджерки, мають лише уповноважені на це Менеджеркою особи, і такий доступ надається їм виключно в межах надання Послуг Слухачу.
7.6. Персональні дані Слухача, що обробляються Менеджеркою, зберігаються на сервері, що адмініструється Менеджеркою, або особою, уповноваженою на це Менеджеркою.
8. Внесення змін та видалення персональних даних
8.1. Для зміни Слухачем власних персональних даних, Слухач має використовувати Обліковий запис та відповідний функціонал Облікового запису, призначений для зміни персональних даних.
8.2. Видалення персональних даних Слухача можливе лише шляхом видалення Облікового запису Слухача.
8.3. Закриття веб-сторінки/вкладки Веб-сайту та будь-які інші дії Слухача, які не є видаленням Облікового запису не призводять до видалення персональних даних Слухача.
9. Файли cookie
9.1. Менеджерка може використовувати Файли cookie та інші сторонні технології будь-яким незабороненим законом шляхом.
9.2. Менеджерка може використовувати Файли cookie та інші сторонні технології для:
- Підтвердження особи Слухача;- Фіксації налаштувань Слухача;- Проведення маркетингових кампаній і визначення їхньої ефективності;- Аналіз трафіку Веб-сайту;- В усіх інших випадках, необхідних для надання Послуг.
10. Внесення змін до цього Положення
10.1 Менеджерка має право в односторонньому порядку вносити зміни або доповнення до цього Положення, з повідомленням Слухача або без такого, а Слухач приймає таке право Менеджерки та надає свою безвідкличну згоду на внесення таких змін та доповнень.
10.2. Якщо Слухач продовжує користуватися Послугами Менеджери це означає що він беззаперечно приймає внесені Менеджеркою зміни або доповнення.
10.3. Якщо Слухач не приймає внесені Менеджеркою зміни або доповнення, він зобов'язаний сповістити про це Менеджерку шляхом направлення письмового повідомлення на адресу електронної пошти або Telegram Менеджерки. У такому разі, Слухач має право на повернення коштів на умовах і в порядку, викладених у розділі 7 Угоди.
11. Заключні положення
11.1. Будь-які питання, що не є врегульованими цим Положенням вирішуються відповідно до чинного законодавства України.
11.2. Всі можливі суперечки, що виникають між Слухачем, з одного боку, та Менеджеркою, з іншого боку, відповідно до цього Положення, вирішуються шляхом переговорів. У випадку, якщо таку суперечку неможливо буде вирішити шляхом переговорів, така суперечка підлягає вирішенню у суді за встановленою підвідомчістю та підсудністю.
11.3. Якщо одне, або декілька положень цього Положення будуть визнані судом недійсними або нікчемними, всі інші положення зберігають юридичну силу.